Termenul de livrare pentru fiecare produs este afișat în pagina produsului
Daca o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat. Livrarea nu poate fi fracționată.
În general, exceptand perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-2 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitatile in care curierii fac livrari si in weekend.
Dacă comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare, și ajunge la destinație in urmatoarele doua zile lucratoare.
Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, in zielele lucratoare.
Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din București, Sector 1, str. Copilului nr. 6-12, parter.
Poți achita la sediul nostru prin card bancar la POS sau cash.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la contact@stargift.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Bucuresti, str. Copilului nr. 6-12, parter, cheltuielile de transport fiind suportate de StarGift.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, StarGift va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in București.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@stargift.ro pentru mai multe detalii.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@stargift.ro pentru mai multe detalii.
Nu am destul loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Trimite-ne un email la contact@stargift.ro si verificăm ce se poate face.
Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@stargift.ro și vom încerca să găsim o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.stargift.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.